piątek, 31 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award


Dzisiaj Międzynarodowy Dzień Blogera więc na dzisiaj zostawiłam sobie informację o wyróżnieniu jakie otrzymałam od dziewczyn z blogów kulinarnych:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję.



To wyróżnienie, to w gruncie rzeczy zabawa blogerów mająca na celu zwiększenie ilości wyświetleń na blogu. Właściciel bloga X umieszcza u siebie link do mojego bloga i teoretycznie jego czytelnicy zachęceni są do wejścia na kaczodajnię. Ile osób faktycznie w ten sposób tutaj zajrzy, nie wiem - sprawdzę statystyki za jakiś czas. Ilu osobom spodoba się kaczodajnia i zostaną tu na dłużej to już zupełnie inna historia.
Miałam nie brać udziału w tej zabawie bo nie lubię łańcuszków ale...(wiem, wiem wszyscy tak piszą;)  Doszłam do wniosku, że jeśli ktoś nominuje mnie i wśród setek blogów wybrał mój jako ten warty polecenia, nie będę taka samolubna;) i zareklamuję kolejne osoby bo właściwie czemu nie – są przecież tego warte. Oczywiście chętnie bym nominowała osoby, które nominowały mnie, ale rozumiem, że nie o to chodzi żeby tworzyć błędne koło ;) A jeśli ktoś nie chce brać udziału w tym „podaj dalej” wyróżnieniu ;) niech po prostu zignoruje moją listę;)
Zasady:
  1. Nominować 15 blogów.
  2. Poinformować wybrańców.
  3. Napisać o sobie 7 faktów.
  4. Podziękować osobie, która mnie nominowała.

Mili Państwo oto nominowani:
  1. Madame Edith
  2. Ziołowy zakątek
  3. Bernika-mój kulinarny pamiętnik
  4. Smaczna Pyza
  5. Domi w kuchni
  6. Na krachym spodzie
  7. Dorota smakuje
  8. Filozofia Smaku
  9. Nie-typowe wypieki
  10. Paszczak gotuje
  11. Sielankowe dzierganie
  12. Smaki Alzacji
  13. Facet na talerzu
  14. Moje sanktuarium
  15. Bake and taste
I jeszcze coś o mnie:
  1. Przez pewien okres czasu w moim życiu byłam na diecie bezglutenowej + bezmlecznej (z konieczności) oraz wegetariańskiej (z wyboru)
  2. Mam milion pomysłów na minutę i straszną sklerozę dlatego w torebce mam zawsze stertę karteczek z notatkami, o istnieniu których zapominam natychmiast po zamknięciu torebki więc…  zapisuję kolejne karteczki. Zgadnijcie ile waży moja torebka:)
  3. Pierwsze pieniądze zarobiłam (chciałabym napisać – pierwszy milion, ale niestety… ;) zbierając truskawki na wyjeździe ze znajomymi. Ile ich wtedy zjadłam nie jestem wstanie zliczyć… później przez długi czas nie mogłam na truskawki patrzeć
  4. W dzieciństwie chciałam zostać strażakiem, aktorką, piosenkarką? Nie – chciałam sprzedawać frytki w budce… no ale od tego niedaleko do własnej restauracji prawda?;)
  5. Marzę o lustrzance (urodziny mam w styczniu więc jeśli są chętni mogę podać numer konta;)
  6. Przy gotowaniu robię straszny bałagan i tylko w takim bałaganie potrafię się odnaleźć
  7. W związku z powyższym - nie gotuję przy obcych (program kulinarny wykluczony, nie namawiajcie mnie tak licznie, nie ugnę się ;). 

10 komentarzy:

  1. serdecznie dziękuję za wyróżnienie!
    5,6 i 7 - podzielam w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za wyróżnienie, informacje o tobie są bezcenne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dziękuję za tę nominację! To dla mnie bardzo duże wyróżnienie.
    Wcale się nie dziwię Twoim torebkowym i karteczkowym nawykom. Mam dokładnie tak samo, z tym, że zapisane żółte "post-it'y" umieszczam masowo w portfelu, przez co nigdy się nie może domknąć. Zawsze żałuję, że się nie domyka z nadmiaru pieniędzy ... ;-)

    Pozdrawiam serdecznie i raz jeszcze bardzo dziękuję,
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to jak wygląda ten portfel, przecież nikt nie wie, że w środku zamiast pieniędzy są karteczki ;)

      Usuń
  4. dzięki bardzo, Joasiu, za nominację :) miło mi niezmiernie a z przyjemnością poczytałam o Tobie - ja chyba sobie daruję bo jakoś nie bawią mnie tego rodzaju łańcuszki. Ale życzę wszystkim świetnej zabawy - ja przyglądam się po prostu z boku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, chociaż chętnie poczytałabym coś o Tobie:)

      Usuń
  5. Witaj ślicznie dziekuję za tak miłe wyróżnienie:)) Muszę umieścić zdjęcie na pasku bocznym bo juz sie w to bawiłam a ciągle mnie zapraszają nowe osoby:)) Uważam,że jest to bardzo fajna zabawa ale nie wypada mi bawić się po raz drugi:)) ja chętnie zaglądam na Twojego bloga bo uważam,że prezentujesz bardzo dobre i "normalne" przepisy. takie przepisy można wykorzystać na co dzień i nie trzeba sie głowić skąd wziąć produkty. Podsumowując uważam,że twój blog szczególnie zasługuje na takie wyróżnienie bo jest bardzo kreatywny!!!!! Gratuluję Joasiu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyróżnienie i zaproszenie do zabawy. Z tym robieniem bałaganu podczas gotowania, to mam podobnie;)

      Usuń
    2. Kasiu ale TY mi słodzisz, bardzo Ci dziękuję:)

      Usuń
  6. Serdecznie dziekuję za wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...