poniedziałek, 10 września 2012

Konkurs - Wina Alzackie

Niedawno brałam udział  w konkursie organizowanym przez producenta win alzackich i tadaaaam....... głosami jury pod przewodnictwem Tomasza Jakubiaka dostałam się do decydującego etapu;) Nagrodą w konkursie jest 4-dniowy pobyt u producentów win w Alzacji. 
Nie muszę chyba przekonywać nikogo jak bardzo chciałabym zobaczyć od podstaw produkcję tych win. Wszystkie te informacje przekazane wprost przez producentów, smakowanie, obserwowanie to coś o czym marzy chyba każda kulinarna blogerka/bloger. Dlatego bardzo Was proszę o pomoc. Oddajcie swój głos na mój przepis, a jak już uda mi się wygrać to wypiję tam Wasze zdrowie ;)
Głosować można do 20 września na stronie http://frankomaniak.pl/konkursy oddając codziennie jeden głos z jednego adresu e-mailowego.
Głosujcie na Melonowo-kokosowy mus z imbirową bezą, przepis dla przypomnienia tutaj.








5 komentarzy:

  1. Konkursowa nagroda absolutnie fantastyczna. Z całego serca życzę wygranej! Głosujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście masz mój głos! Absolutnie genialny przepis. Trzymam mocno kciuki!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos oddany. W kolejce czeka twój paprykarz do zrobienia, to dzięki niemu- bo się do niego w końcu przymierzam, dowiedziałam się, że uczestniczysz w konkursie. mam nadzieję, że nasz głos będzie decydujący :D


    Pozdrawiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...