czwartek, 21 marca 2013

Jajka faszerowane pieczarkami

Jajka faszerowane przemawiają do mnie w każdej postaci... no może za wyjątkiem słodkiego farszu;) Lubię co jakiś czas poeksperymentować, robić nowe nadzienia i cieszyć się różnorodnością na stole. Mimo to zawsze jednak wracam do klasycznych  i nieśmiertelnych jajek z pieczarkami, których absolutnie na Wielkanoc nie może zabraknąć. Bez udziwnień, zwykłe podsmażone pieczarki, koperek, szczypiorek i moje podniebienie jest zachwycone. 
Składniki:

  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • 100 g pieczarek
  • 1 cebula 
  • 2 łyżeczki majonezu
  • 2 łyżki masła 
  • szczypiorek 
  • zielona pietruszka
  • sól, pieprz
Przygotowanie:
Cebulę pokrojoną w drobną kostkę przesmażamy na maśle do zeszklenia. Dodajemy obrane (lub oczyszczone pod bieżącą wodą) i pokrojone w drobną kostkę pieczarki (do czasu aż wyparuje woda z pieczarek). Wystudzone łączymy z utartymi żółtkami, majonezem i posiekanym szczypiorkiem oraz zieloną pietruszką. Doprawiamy do smaku i  farszem nadziewamy białka jaj.




9 komentarzy:

  1. Jedne z moich ulubionych przekąsek.

    ---

    Zapraszam również na kulinarnyblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze i drugie zdjecie bezbledne!

    OdpowiedzUsuń
  3. to najładniejsze zdjęcia faszrowanych jajek, jakie było mi dotąd oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc widziałam ładniejsze;) ale miło mi i dziękuję za taki komentarz:)

      Usuń
  4. Zgadzam się z Kasią, to najpiękniejsze jajka faszerowane jakie widziałam :) niepotrzebne były Ci żadne warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...