poniedziałek, 10 czerwca 2013

Koktajl truskawkowo botwinkowy

Wreszcie doczekałam się słonecznej pogody - na dodatek w weekend. Nie mogłam się więc oprzeć i przygotowałam pyszny chłodzący, a zarazem sycący i zdrowy koktajl. Botwinka, truskawki, czarna porzeczka i odrobina otrębów - wystarczy zmiksować z mlekiem i ewentualnie kostkami lodu. Ja dodałam jeszcze kilka listków stewii, bowiem moje dzieci wolą słodsze koktajle, jednak bez niej lub z dodatkiem innej substancji słodzącej smakuje równie dobrze.


Składniki:


  • 40 g botwinki
  • 20 g otrębów owsianych
  • 150 g truskawek
  • 30 g czarnej porzeczki
  • kilka listków stewii (lub ok. 40 g miodu)
  • szklanka mocno schłodzonego mleka
Przygotowanie:
Wszystkie składniki wrzucić do miksera i miksować do uzyskania gładkiej masy, po czym dolewamy mleko i mieszamy. Pijemy od razu po przygotowaniu. 



6 komentarzy:

  1. Szalenie intrygujący jest ten dodatek botwinki :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe polaczenie! Az mnie korci, zeby wyprobowac. Szkoda, ze o botwinke tak tutaj trudno :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę znajome kropelki na szkle:-)) Zaintrygowałaś mnie Asiu tą botwinką w koktajlu;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...