czwartek, 5 lipca 2012

Podsumowanie akcji "1000 sposobów na mięso z rosołu"

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w akcji "1000 sposobów na mięso z rosołu". W akcji tej udało się nam zgromadzić łącznie 35 przepisów, z których zapewne skorzysta wiele osób. 
Myślę, że koniec akcji na durszlaku nie przekreśla jednak zbierania w jednym miejscu przepisów na tego typu dania. Jeśli tylko macie ochotę możecie bezterminowo wysyłać linki do przepisów umieszczanych na Waszych blogach na mojego maila: kaczodajnia@wp.pl a ja będę je umieszczać w tym podsumowaniu. 


A teraz już o konkursie;) Spośród wszystkich nadesłanych przepisów wybrałam kilka, które najbardziej mi się spodobały i wypróbowałam je na swojej rodzince. Jedne smakowały bardziej, inne mniej, a danie które najbardziej posmakowało i które tym samym zwycięża jest: 

Ta pasta jest szybka w przygotowaniu (to najbardziej liczy się dla mnie;) i smaczna (to zdanie rodzinki). Tak więc książka "Ekonomia Gastronomia" zostanie wysłana do Pauliny z bloga Przepisoteka. Gratuluję  i proszę o dane do wysyłki na maila kaczodajnia@wp.pl








4 komentarze:

  1. Cieszę się, że smakowało i dziękuję serdecznie za wyróżnienie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna akcja no i z podsumowania można skorzystać zawsze jak coś rosołowego zalega w lodówce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, za zorganizowanie tej akcji ;)
    A zwyciężczyni składam gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny temat akcji. Z radością wykorzystam pomysły! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...