piątek, 31 maja 2013

Sałatka z grillowanym halloumi i mango

Do tej sałatki przymierzałam się już od bardzo dawna. Nie pamiętam gdzie pierwszy raz wypatrzyłam tego typu sałatkę z halloumi, ale przypomniałam sobie o niej na nowo gdy zobaczyłam podobną u Pyzy. Grillowane halloumi, grillowane mango, kilka orzechów i świeży szpinak - tak niewiele składników, a taki fenomenalny efekt końcowy. Odrobina octu balsamicznego jest dopełnieniem doskonałości. 

Składniki:
/na 2 porcje/
  • 6 plastrów halloumi
  • 1 średniej wielkości mango
  • 250 g świeżego szpinaku (lub rukoli)
  • ok 10 orzechów brazylijskich 
  • ocet balsamiczny
  • sezam
Przygotowanie:
Halloumi i mango kroimy w plastry i grillujemy. Na talerzu układamy liście szpinaku, dodajemy mango i ser, posypujemy orzechami, sezamem i skrapiamy octem balsamicznym. 



9 komentarzy:

  1. Wyglada swietnie! Nie wiem, czy odwazylabym sie sprobowac, bo raczej unikam owocow w wytrawnych przepisach, ale popatrzec milo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ser jest przepyszny! Szkoda tylko, że u nas trudno dostępny i cena również nie zachęca...

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, czyżbyś użyła lutownicy;-))?
    Sałatka niezwykle apetyczna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:) Przekażę mężowi jaki mi piękny grill wybudował:)

      Usuń
  4. tylko, że mój hallumi wziął i był się rozpłynął... może za cienko kroiłam albo za długo grillowałam ? ale nic to bo lubię zrumieniony ser :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się tak roztapiał gdy robiłam na patelni grillowej. Na grillu ogrodowym był duży ogień więc nie zdążył się roztopić. Pręty wtopiły się w ser, ale z kolei nie zdążył się cały przypiec.

      Usuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...