poniedziałek, 29 października 2012

Akcja kulinarna - sezon na brukselkę

Brukselka to pyszne i bardzo zdrowe warzywo, które niestety rzadko jest wykorzystywane w naszych kuchniach. Szkoda, bo ma naprawdę wiele walorów nie tylko zdrowotnych, ale też smakowych. Brukselka nie występuje przecież tylko pod postacią ugotowanej i podanej z bułką tartą papki. Wyśmienicie smakuje w połączeniu z żurawiną, boczkiem, śmietaną czy… no właśnie z czym podajecie swoją brukselkę? Chętnie poznam nowe inspirujące połączenia, dania główne czy przystawki. Zapraszam do akcji kulinarnej związanej z brukselką.

Zasady akcji:
  • Do akcji można dodawać przepisy, w których jednym z głównych składników jest brukselka.
  • Przepisy dodajemy na durszlaku, mikserze, w komentarzach do tego wpisu bądź wysyłając na kaczodajnia@wp.pl.
  • Wymagane jest wklejenie banerka akcji pobranego ze strony durszlaka/ miksera bądź z tego wpisu (kod poniżej obrazka)
  • Akcja trwa od 5.11 do 5.12.2012 r.


Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
Sezon na brukselkę

Sezon na brukselkę

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda mi się dołączyć, bo kocham brukselkę;)Mam pytanie, czy zamiast banerka mogę dać bezpośredni link do tego zaproszenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zaraz dopiszę informację, że można zostawiać linki w komentarzach lub wysyłać na maila.
      Prawdę mówiąc rozważałam opcję przeprowadzenia tej akcji bez pośrednictwa agregatorów, jednak mój blog nie jest tak bardzo znany i obawiam się, że z tej akcji mogło by nic nie wyjść dlatego zdecydowałam się ogłosić ją na durszlaku i mikserze.
      Jednak każdy sam wybiera sposób w jaki chce dołączyć.
      Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda Ci się dołączyć bo bardzo lubię Twoje przepisy :)

      Usuń
  2. Dołączę na pewno. Chodzę już jakiś miesiąc obok brukselki, ale jak widać potrzebowałem bata. I się znalazł :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...