poniedziałek, 22 października 2012

Wyniki konkursu "Nie rzucaj mięsem"

Bardzo dziękuję za zgłoszenia do konkursu pozostawione w komentarzach na blogu, fanpage'u kaczodajni i te przysłane mailem na pocztę kaczodajnia@wp.pl 
Żeby nie przedłużać - książka poleci do Ani, a tak naprawdę do jej męża;) Mam nadzieję, że Wam się przyda i nie będziecie więcej wyrzucać jedzenia, a przynajmniej mocno się postaracie;)
Propozycja Ani  bardzo mnie zainteresowała, bo nigdy nie jadłam dania kuchni perskiej - Khoresh z wołowiną brzmi i prezentuje się nieźle - będę musiała wypróbować. Wielkim plusem był również fakt, że danie to przygotował dla Kasi mąż;), a gdy zobaczyłam Go na zdjęciu w fartuszku mieszającego w patelni to wiedziałam, że to właśnie do niego poleci książka;)
Gratuluję i proszę o dane do wysyłki:)



1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...