sobota, 8 grudnia 2012

Kolejne wyróżnienie-zabawa blogerów

Dzisiaj nie będzie przepisu. Dzisiaj dołączam do kolejnej zabawy, do której zaprosiły mnie Iza, Bernadetta, Patyska, Patrycja, Ania i Coco
Dziewczyny przepraszam, że z tak dużym opóźnieniem, ale dołączam do blogerowej zabawy i odpowiadam w końcu na Wasze pytania.
Wybaczcie, że nie pociągnę dalej tej zabawy, ale już chyba wszyscy brali w niej udział;)




Pytania od Izy
  1. kumplujesz się z innymi blogerkami prywatnie - tak zupełnie poza blogami bez gadania o jedzeniu? - Nie miałam okazji, chyba za krótko jeszcze prowadzę bloga
  2. czy rodzina marudzi gdy robisz zdjęcia a oni głodni czekają na obiad ?  - coraz mniej - przyzwyczajają się powoli ;)
  3. za oknem szaro, Ty masz świetne danie do sfotografowania, żadne ujęcie nie wychodzi - złości Cię to ? - doprowadza mnie do szału. Zwłaszcza, że chmurzy się zawsze wtedy gdy zabieram się do robienia zdjęć, a gdy gotuję jest słonecznie.
  4. popisowy sernik dla wyjątkowych gości popękał i nie można go wyjąć z formy - jak podasz i czy w ogóle podasz ? - zależy co to za goście, jeśli rodzina to podam - oni zawsze mówią, że nie ważne jak wygląda bo i tak jest pyszny. Dla reszty pewnie zrobiłabym z tego jakiś deser w pucharku - to zawsze wygląda dobrze. 
  5. zupa wyszła za słona - mąż/chłopak będzie zły ? - Nie, bo większość zup sam gotuje 
  6. gotowanie przez cały dzień w jednej kuchni z teściową - da się czy nie ? - Niestety już nie mam takiej możliwości. Dawniej też nie miałam szans, teściowa była doskonałą kucharką, ale dwie osoby w kuchni to zdecydowanie o jedną za dużo.
  7. dostajesz anonimowy komentarz - lekko złośliwy, ale nie obraźliwy - publikujesz czy wywalasz ? Nie moderuję komentarzy, każdy jest publikowany. Nie zdarzyło mi się, ale gdyby był obraźliwy to bym wykasowała. To mój blog i nie mam ochoty żeby mnie ktoś tutaj obrażał. 
  8. ile, tak mniej więcej, blogów odwiedzasz regularnie i nie rzadziej niż co 3 dni - Bardzo różnie, czasem zbyt mało, a czasem zbyt dużo.
  9. kupujesz kolejne talerzyki i serwetki do zdjęć a w domu wszystkie szafki już pełne po brzegi - jak to wszystko mieścisz ? - To jest jak narkotyk, najchętniej wykupiłabym cały asortyment w sklepach z talerzykami itp, ale nie wygrałam jeszcze w lotto więc staram się nie wchodzić do takich sklepów zbyt często. 
  10. nadchodzi Gwiazdka - czy w liście do Świętego Mikołaja albo kogoś kto go u Ciebie dzielnie zastępuje znajdą się także drobiazgi przydatne w kuchennych zmaganiach ? - Nie wiem, to zależy od Świętego Mikołaja. 
  11. czy nie wkurza Cię odpowiadanie na te wszystkie pytania ? - grzeczne dziewczynki oczywiście mają żarliwie zaprzeczać :) Jestem grzeczną dziewczynką więc nie, nie wkurza mnie.

Pytania od Patrycji
1. Przepis czy samodzielne tworzenie potraw? - Jedno i drugie
2. Kuchnia (pomieszczenie) Twoich marzeń. Nie narzekam na swoją obecną :)
3. Co sprawia Ci największą frajdę w gotowaniu lub pieczeniu? - Późniejsze jedzenie :)
4.  Ulubione składniki w kuchni. - jest ich zbyt wiele żeby wymieniać
5. Potrawa, z której jesteś najbardziej dumna - z każdej jeśli wyszła ;)
6. Skąd się wzięła nazwa bloga oraz nick? kaczodajnia -  jadłodajnia rodziny kaczorowskich 
7. Koszula nocna czy piżama? - Pierwsza, druga i trzecia opcja - zależnie od nastroju i okoliczności:)
8. Ulubiona książka/muzyk lub zespół/film. - Nie ma jednego
10. Potrawa, który kojarzy Ci się z dzieciństwem - domowy chleb z pieca ze swojską kiełbasą i pomidorem / racuchy z jabłkiem / domowy makaron z maszynki / broziaki ;)
11. Potrawy, do których nie możesz się przekonać. - tatar

Pytania od Ani
  1. Rower czy samochód? - Zależnie od potrzeb i możliwości
  2. Jeśli wymarzona podróż kulinarna to tylko do...hmm tu i tam i jeszcze tam
  3. Smak dzieciństwa to..domowy chleb z pieca ze swojską kiełbasą i pomidorem / racuchy z jabłkiem / domowy makaron z maszynki / broziaki ;)
  4. W jakim kraju chciałabyś mieszkać? W wielu po trochu, tymczasowo. Na stałe póki co w Polsce bo tutaj są wszyscy, których kocham.
  5. Warzywa czy owoce? To tak jakby mnie zapytać co mi jest bardziej potrzebne do życia - wątroba czy nerka - nie umiem wybrać 
  6. Książka czy film? Film i książka 
  7. Pierwsza samodzielnie ugotowana potrawa to... kotlety z soczewicy - o ile dobrze pamiętam
  8. Słodko czy wytrawnie? Słodko niestety
  9. Jeśli urlop to zwiedzanie czy plażowanie?  połowa urlopu zwiedzanie i połowa plażowanie - koniecznie w tej kolejności
  10. Nigdy nie zjem... to się dopiero okaże... nigdy to odległa przyszłość...

Pytania od Bernadety
  1. Gotuję i bloguję bo... bo lubię poznawać nowe smaki, bo lubię jeść, bo lubię sobie czasem coś napisać, bo lubię robić zdjęcia potraw, bo cieszy mnie gdy ktoś korzysta i jest zadowolony z mojego przepisu
  2. Ulubiony kuchenny gadżet? korkociąg ;)
  3. Ulubiona przyprawa? sól, bazylia, tymianek 
  4. Skąd czerpiesz kulinarne pomysły? - jestem wzrokowcem więc z wszelkiego rodzaju obrazów
  5. Największy kulinarny sukces? - brukselkowe placuszki zjedzone przez moje dzieci, które nie lubią brukselki ;)
  6. Największa kulinarna porażka? - krochmal zamiast klusek śląskich przygotowany dla znajomych ;)
  7. Największe kulinarne wyzwanie? suflet (jeszcze nie próbowałam, ale już się obawiam;)
  8. Czego nigdy nie weźmiesz do ust?  to się dopiero okaże... nigdy to odległa przyszłość...
  9. Twój kulinarny idol? - brak
  10. Gdybym była potrawą byłabym... tiramisu
  11. Co lubisz robić, jak już nie gotujesz? jak już nie gotuję to robię zdjęcia i przygotowuję wpis na bloga :)

Pytania od Patyski
1. Białe rękawiczki czy czarna magia? - hmmm
2. Kawa w kubku, a herbata filiżance? - kubek, kubek, kubek
3. Ulubiony kolor? jesienne barwy
4. Znienawidzony zapach? - przepalony olej w barach
5. Chłopiec czy dziewczynka? dwóch chłopców :) chociaż zawsze marzyła mi się parka:)
6. Co być zrobiła za milion dolarów? - żyłabym dostatnio i wydawała (no i może troszkę bym odłożyła na czarną godzinę)
7. Robert Redford czy Wesley Snipes? Wesleeeeey
8. Oko za oko, ząb za ząb? - znam przypadki gdy to się sprawdza
9. Wielkanoc czy Boże Narodzenie? BN zimą - Wielkanoc - na wiosnę 
10. Twój idealny duet smakowy? - szpinak i feta
11. Jaki jest Twój lubiony smakołyk alergika? - dla łasucha jak ja, każdy smakołyk jest ulubiony:)


Pytania od Coco

1. Kuchnia włoska, francuska czy polska? - każdej po trochu
2. Pizza na cienkim czy na grubym spodzie? - na średnim
3. Owoc lub warzywo, za którym nie przepadasz - kokos
4. Kawa czy herbata? kawa i herbata
5. Ulubiony sos - beszamelowy, pieczarkowy, serowy... mogłabym tak długo
6. Ulubiony film lub książka o jedzeniu/gotowaniu. - nie ma jednego /jednej
7. Najpiękniejsze miasto Europy. - Łaziska Górne ;)
8. Jestem przeciw... a nawet za
9. Co najchętniej jadasz na śniadanie? - to zależy czy mam dużo czy mało czasu na przygotowanie
10. Najlepsza rzecz jaką jadłaś w życiu? - tiramisu ;)
11. Ulubiona potrawa wigilijna. - czerwony barszczyk z uszkami



Ufffff, ciężka przeprawa... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...