czwartek, 14 czerwca 2012

KONKURS - 1000 sposobów na mięso z rosołu

Zapraszam serdecznie do akcji związanej z wykorzystaniem mięsa z rosołu.
Wiele osób nie lubi gotowanego mięsa i nie zawsze mamy pomysł co z nim dalej zrobić (bo ile można jeść pierogi z mięsem ;) Mam nadzieję, że dzięki tej akcji wspólnie stworzymy bazę ciekawych przepisów na jego wykorzystanie.
Proszę żeby były to przepisy, w których mięso pozostałe po ugotowaniu rosołu będzie głównym składnikiem, a nie zaledwie małym dodatkiem do potrawy. Wszystko jedno czy będzie to mięso drobiowe, czy wołowe, byle było smacznie i oryginalnie.


Przepisy można dodawać do akcji na durszlaku i mikserze, a osoby nie prowadzące bloga mogą wysyłać przepis wraz ze zdjęciem na adres kaczodajnia@wp.pl lub na facebook'a (te przepisy będę sukcesywnie umieszczać w tym wpisie).


Po zakończeniu akcji wybiorę jeden przepis, który najbardziej mi się spodoba i posmakuje rodzinie ;) a nagrodą będzie książka Ekonomia Gastronomia, autorstwa: Allegry McEvedy i Paula Merretta.




Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
1000 sposobów na mięso z rosołu

1000 sposobów na mięso z rosołu

11 komentarzy:

  1. No to rzuciłaś nam fajne wyzwanie, tym bardziej, że ja właśnie nie za bardzo przepadam za mięsem z rosołu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobało i liczę na ciekawe przepisy. Ty masz zawsze fajne pomysły więc liczę na Ciebie :)

      Usuń
  2. Fantastyczna i bardzo przydatna akcja!

    A ja przychodzę poinformować ,że widziałam Cię w filmiku!
    Wypadliście super!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że udziału w konkursie nie bierzesz bo książkę też dostałaś ;)? Ja mam kilka w zapasie więc postanowiłam rozdać :) Dla mnie jest naprawdę ciekawa i przydatna.
      Szkoda, że nie miałyśmy okazji się spotkać na konferencji książki...

      Usuń
    2. Jeszcze książki w domu nie mam, ale spodziewam się mieć, więc oczywiście konkurs odpuszczę, coby inni mieli okazję ją zdobyć :)

      A szkoda, szkoda - ale prawda taka, że mam daleko do Warszawy i troszkę średnio mi się opłacało na tę konferencję jechać...Ale co się odwlecze to nie uciecze, i pewno jeszcze będą okazje się poznać :)

      Usuń
  3. Nie chcę psuć zabawy, ale taka akcja już była: "Rosół i co dalej?" Może tysiąca nie było, ale te pomysły może też Ci się przydadzą.
    http://pinkcake.blox.pl/2009/11/Porosolowe-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak nie popsułaś nikomu zabawy i nikt nie będzie powtarzał tych archiwalnych przepisów, co najwyżej się zainspiruje i pojawi się dużo, ciekawych i oryginalnych przepisów :)
      Przeglądałam wszystkie akcje na durszlaku i założyłam swoją bo nie widziałam podobnej. Nie jestem w stanie przejrzeć wszystkich blogów żeby uniknąć powtórki. Myślę jednak, że od tamtej akcji minęło dużo czasu i nie zaszkodzi jej powtórzyć, na pewno będzie wiele nowych fajnych pomysłów :)
      A Twoja stara akcja mnie osobiście się też przyda bo ja dosyć często gotuję rosół i chętnie wiele z tamtych przepisów wypróbuję:)

      Usuń
    2. Bo durszlak jest młody, ma zaledwie rok;) Wcześniej był stary durszlak, fajniejszy ale niestety padł:( Wystarczyło wpisać w wyszukiwarkę: co zrobić z mięsem z rosołu?
      Ile ludzi - tyle pomysłów, więc na pewno będzie ciekawie. Poza tym u mnie nie było wołowiny;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...