poniedziałek, 18 czerwca 2012

Dip serowo-orzechowy

Z pakiecikami szpinakowymi, które wczoraj prezentowałam dzisiejszy dip tworzy idealnie połączenie. Zanurzony w nim pakiecik podkręca smak i tak już pysznej przekąski. 
Niestety nie miałam pod ręką krakersów żeby sprawdzić moją koncepcję, ale spodziewam się, że z nimi również sprawdzi się doskonale. Zresztą z dipami to jest tak, że jeśli jest dobry to i zwykłą kromkę chleba zmieni w wykwintne danie;)


Składniki:
  • 100g sera lazur (błękitny)
  • 120g cammembert naturalny 
  • pół szklanki mleka
  • 100 g serka wiejskiego
  • 50 g orzechów włoskich
  • pieprz
Przygotowanie:
Mleko przelać do garnka, sery pokroić na małe kawałki i dorzucić do mleka. Podgrzewać cały czas mieszając (lubi się przypalać). Gdy ser już się rozpuści dodajemy serek wiejski i jeszcze podgrzewamy do czasu aż zgęstnieje i dodajemy zmielone orzechy.




7 komentarzy:

  1. Dip zdecydowanie trafia w moje smaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. orzechy! kocham pod każdą postacią <3 w połączeniu z serami jeszcze lepsze, świetny dip ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Zdecydowanie moje smaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny dip :) Orzechy i ser to zdecydowanie bardzo zgrane połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny! Podpisuje sie obiema lapkami pod stwierdzeniem, ze orzechy i ser to zawsze strzal w dziesiatke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję, bo taki przepis się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...