środa, 27 czerwca 2012

SZYBKI KONKURS -ZGADYWANKA



Przyszedł czas na zmiany. Postanowiłam sprawić sobie logo i przy okazji odświeżyć trochę zdjęcia w nagłówku. Starałam się tematycznie je ustawić i w trakcie tych prac przypomniał mi się konkurs-zabawa jaką Viola z bloga Fan & Taste przeprowadzała niedawno u siebie. Dobrze się wtedy bawiłam i nawet wygrałam foremkę ;) a miło jest od czasu do czasu coś wygrać prawda? Ja w każdym razie lubię, jeśli Wy też, to zapraszam do zgadywanki. Do wygrania będzie książka kulinarna (tutaj można ją obejrzeć).
Zadanie bardzo proste. 
Wystarczy odgadnąć jakiego zdjęcia brakuje w nowym nagłówku kaczodajni. 
Jeśli przy okazji polubicie świeżo założony funpage kaczodajni na facebooku to będzie mi bardzo miło. 
Książka powędruje do osoby, która jako pierwsza w komentarzu pod tym postem napisze, co powinno być na brakującym zdjęciu i w jakim kolorze. 
Bawimy się do pierwszej prawidłowej odpowiedzi, jednak nie dłużej niż do 23.59 w piątek. 

Nie zapomnijcie się podpisać ;)

I jeszcze specjalne podziękowania dla Kasi za logo :) Jeśli Wam też podoba się moje logo (mnie osobiście sprawia ogromną frajdę ;) i chcielibyście sobie coś takiego sprawić to mam namiary na Kasię, piszcie na adres kaczodajnia@wp.pl





29 komentarzy:

  1. W nagłówku mamy już ciasto, koktajl, sałatkę , naleśniki... więc obstawiam, że brakuje jakiejś zupy lub dania mięsnego, albo chleba. A kolor? Może coś z zielonym? :)
    np.
    Pakieciki szpinakowe z kurczakiem i suszonym pomidorem
    Indyk faszerowany szpinakiem, papryką i serem
    Chleb pszenno - żytni na zakwasie lub ziemniaczany z tymiankiem :)
    tartaletki ze szpinakiem

    Kurcze, to wcale nie jest takie proste :P
    A w dobrym kierunki idę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może tiramisu w pucharkach? kolorystycznie pasuje do logo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o kolor, to uważam, że powinno być to coś z czerwonym akcentem. Tak jakoś mi pasuje, że co drugie zdjęcie ma w sobie czerwień która przyciąga uwagę :) A konkretnie co? Chyba poszłabym też w truskawki... Stawiam więc na sałatkę truskawkową z fetą, miętą i rukolą. To wcale nie jest takie łatwe zadanie jakby się wydawało :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze kurczaka w sosie słodko kwaśnym? ładnie by tam pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A wydawało mi się, że to będzie dość łatwe zadanie :)
    Ruskaya idzie w dobrym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tam brakuje jakiejś pysznej sałatki z zielonym akcentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasto drożdżowe z rabarbarem? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. albo koktajl wieloowocowy lub Sernik J. Oliviera z rabarbarem :) mi by tutaj chyba najbardziej pasował ten sernik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakuje zdecydowanie ZUPY

    OdpowiedzUsuń
  10. zupy porowo-ziemniaczanej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupa cebulowa w jadalnej miseczce

    OdpowiedzUsuń
  12. Sałatka z ciecierzycy i szpinaku?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna odpowiedź jest już PRAWIE właściwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chleb wieloziarnisty pszenny na drożdżach? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupa z buraków pieczonych - o tak, zdecydowanie! To musi być to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie to jest to! A nie mówiłam, że proste jak barszcz:)
      Gratuluję i proszę o dane do wysyłki na maila :)

      Usuń
    2. jej dziękuję :D jeszcze nie wygrałam nic w "konkursach na czas" :) W sumie to wszystkie osoby wygrały, bo gdyby nie podpowiedzi, to bym musiała wypisywać po kolei każdą potrawę :) Już wysyłam dane

      Usuń
  16. Zupa kukurydziana
    Zupa z czerwonej soczewicy
    Choć i tak mi najbardziej pasuje (pod względem kolorystycznym) zupa z buraków pieczonych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Fejsie brakuje filiżanek z brązowym płynem. Tutaj brakuje pieczonej kaczki, w końcu nazwa zobowiązuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie podpisałam się. renata.k.

      Usuń
    2. Na Facebooku już uzupełnione zdjęcie o zupę buraczkową w filiżankach, a nazwa nie pochodzi od pieczonej kaczki tylko od nazwiska mego;)

      Usuń
  18. Bardzo wszystkim dziękuję za udział w zabawie i zapraszam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ktoś wygrał? renata.k. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kilka komentarzy wyżej, gosijka wygrała :) Książka już do niej idzie pocztą.

      Usuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...