piątek, 22 marca 2013

Kotlety z jajek

Jakby komuś było mało potraw jajecznych to proszę bardzo - dzisiejsze kotlety przygotowane z jajek ugotowanych na twardo. To kolejne już kotlety bezmięsne, za które dałabym się pokroić i które wyjątkowo smakują nie tylko mnie, ale także  moim mięsożernym dzieciom;) Są delikatne w środku, chrupiące z zewnątrz i doskonale smakują z ryżem oraz  suróweczką. Sosik chrzanowy  też nie zaszkodzi;) (przepis znajdziecie tutaj-klik)
Składniki:
  • 6 jajek ugotowanych na twardo
  • 2 jajka surowe
  • 1 duża cebula
  • 4 łyżki otrębów
  • 2 łyżki bułki tartej
  • szczypiorek
  • zielona pietruszka
  • sól, pieprz
Przygotowanie:
Jajka ugotowane na twardo przepuszczamy przez praskę. Dodajemy surowe jajka, pokrojoną w kostkę i przesmażoną cebulę, otręby, bułkę tartą, posiekany szczypiorek i pietruszkę. Wszystko razem dobrze mieszamy, doprawiamy do smaku i formujemy kotlety. Panierujemy w bułce tartej lub w otrębach i smażymy na niewielkiej ilości oleju z obu stron na rumiano.



13 komentarzy:

  1. Pyszne! Pamiętam jak Mama mi takie robiła będąc małą dziewczynką :) Przymierzam się do nich od dłuższego czasu, ale jakoś ciągle tak zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dość długo o nich nie pamiętałam

      Usuń
  2. Kotlety z jajek to moja ulubiona potrawa z barow mlecznych :) Twoje wygladaja bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kotlety jajeczne. Dawno nie robiłam, dzięki za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię szkoda ze tak rzadko robię. super zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po moich kotletach z kalafiora następne spróbuję jajowe:-) Asiu, miło było Cię poznać:-) Ale już się wpisałam na stałe, to często będę u Ciebie gościem. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie również było miło poznać i mam nadzieję, że jeszcze nieraz się uda spotkać:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Uwielbiam kotlety z jajek, zwłaszcza te mojej Mamusi, mniam :) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...