wtorek, 24 kwietnia 2012

Zaproszenie do akcji Tiramisu

Kto nie lubi tiramisu? Czy są w ogóle tacy ludzie? Ja na pewno do nich nie należę. Przeciwnie mogłabym robić ten deser codziennie i na wszystkie możliwe sposoby. Właśnie w tym celu prowadzona będzie akcja "Tiramisu" na Durszlaku i Mikserze. Zgromadzimy w jednym miejscu przepisy na  tiramisu przyrządzane na 1000 różnych sposobów.

Zasady:
- każdy dodany wpis musi być opatrzony tytułem (nie numerem) i zdjęciem potrawy
- akcja będzie się odbywać równolegle na Mikserze i Durszlaku
- każdy dodany wpis musi być opatrzony aktywnym bannerem akcji (pobranym z mojego bloga, Miksera lub Durszlaka)



Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
Tiramisu

Tiramisu :)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tiramisu! Chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robiłam jakiś czas temu tiramisu, można wkleić stary post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety akcje na durszlaku nie pozwalają wklejania starych postów, ale tiramisu jest tak pyszne, że na pewno nie pożałujesz gdy zrobisz znowu :) Serdecznie zapraszam

      Usuń
  3. A ja nie wiem jak mogę wziąć udział w akcji na durszlaku i jak zgłosić swój przepis?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...